Розклад дзвінків

1-ий урок 8:15 - 9:00

2-ий урок 9:10 - 9:55

3-ий урок 10:15 - 11:00

4-ий урок 11:20 - 12:05

5-ий урок 12:15 - 13:00

6-ий урок 13:10 - 13:55

7-ий урок 14:05 - 14:50


Календар
«    Жовтень 2021    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031


         26 серпня в сесійній залі Запорізької обласної ради відбулося  розширене засідання серпневої конференції педагогічних працівників Запорізької області «Освіта Запорізької області 30: безбар’єрна освіта – перспективи майбутнього». 

         Під час засідання були вручені нагороди учасникам колективного стенду «Освіта Запорізького краю» ХІІ Міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті – 2020» та ХІІ Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти – 2021». Дипломом та золотою медаллю нагороджено Опорний заклад загальної середньої освіти Новозапорізька школа Долинської сільської ради Запорізького району Запорізької області за впровадження інноваційних підходів в освітній процес, висвітлених в досвіді роботи вчителя географії Карнафель Наталі Анатоліївни та вчителя зарубіжної літератури Заставської Ганни Володимирівни. Нагороди вручили директорці закладу Кузьміній Ірині Василівні та начальнику відділу освіти Долинської сільської ради Харченко Юлії Володимирівні.

До перемоги наших педагогів привела інноваційна, трудомістка робота з теми “Ефективні форми та методи інтеграції предметів природничого та гуманітарного циклів”. Ідея інтеграції теоретично обґрунтована в працях вітчизняних та зарубіжних науковців. Однак, в умовах реформування освіти в Україні ще не знайшла свого системно-практичного втілення. Вчителі знаходяться в творчому пошуці, адже зовсім скоро в середню школу прийдуть випускники НУШ. Як природньо застосовувати міжпредметні зв’язки, інтегрувати теми з різних предметів, доцільно проводити бінарні уроки, співпрацювати в команді вчитель-вчитель, знаходити “золоту середину” між предметним та інтегрованим навчанням - саме такі задачі Наталя Анатоліївна з Ганною Володимирівною ставили перед собою, заглиблюючись в дослідження.

Щиро вітаємо з перемогою, шановні колеги! Цей конкурс став ще однією сходинкою до вершини вашої професійної майстерності, відкрив нові грані вашого педагогічного досвіду.  Бажаємо завжди бути в пошуку нових задумів та креативних ідей! Творчих вам злетів і радості від перемог!


26 березня практичним психологом школи було проведено психолого-педагогічний семінар "Психологічне благополуччя педагогів - запорука високої продуктивності освітнього процесу". 

Під час роботи педагоги виконували різні вправи на психологічне, емоційне розвантаження для підвищення самооцінки та стресостійкості. Працювали з образами, які допомогали вчителям відкрити самих себе та потужні внутрішні ресурси. 

 

Тренінг «Організаційно-методичні  умови запровадження педагогіки партнерства
в Новій українській школі»

24.03.2021 року заступник директора з НВР, тренер НУШ Карнафель Наталя Анатоліївна провела тренінг «Організаційно-методичні  умови запровадження педагогіки партнерства
в Новій українській школі» для педагогів школи.


Наталя Анатоліївна розкрила зміст педагогіки партнерства як провідної основи педагогічної взаємодії в НУШ. Провела ряд активностей, які сприяли практичному розумінню теми.

Вчитель НУШ Шрамко Олена Василівна допомогла з`ясувати особливості реалізації педагогіки партнерства в освітньому процесі та під час співпраці із батьківською громадою та дітьми.

Практичний психолог Матвієнко Оксана Дмитрівна поділилась, як реалізувати педагогіку партнерства в сім’ї.

Активна та творча позиція вчителів сприяли тісній співпраці протягом усього тренінгу.

Кінцевою метою стало - оновлювати систему взаємодії та взаємостосунків педагогів, учнів, батьків у школі на засадах педагогіки партнерства.

Було дуже цікаво, активно, креативно та плідно! Чекаємо нових цікавих тренінгів!

 


23 березня 2021 року за домовленістю адміністрації школи відбувся тренінг: «Особливості роботи з дітьми з особливими освітніми потребами», який провела практикуючий логопед центру соціальної та реабілітаційної допомоги дітям з обмеженими можливостями «Прометей» Бобкіна Наталя Олександрівна.

На тренінг були запрошені педагоги з корекційної роботи, вчителі початкових класів та асистенти вчителів.

Наталя Олександрівна ознайомила з особливостями розвитку та навчання дітей з ООП. Вона розкрила сутність медичних діагнозів та надала рекомендації по кожній категорії дітей з ООП.

Педагоги мали можливість отримати відповіді на запитання, які їх цікавлять. 

Набули низку теоретичної інформації, а головне, практичних умінь та навичок.

Тренінг пройшов в дружній, робочий атмосфері. 3 години пролетіли непомітно.

Щиро вдячні Наталі Олександрівні за небайдужість та допомогу  в реалізації спільної мети! Сподіваємось на подальше співробітництво!

 

15 березня 2021 року відбулось засідання атестаційної комісії,  де вчителі Новозапорізької школи, а саме: вчитель математики Сарана Н.В., вчитель початкових класів Захарюта Н.С., вчитель хімії Прохода А.А., вчитель трудового навчання Савенкова В.О., вчитель-дефектолог Кібець А.А. та вихователі КЗДО «Мрія» : Тімофєєва Д.С., Вельченко І.О., Сіряченко С.І., Ревенко Н.О представили результати своєї педагогічної діяльності.

Голова атестаційної комісії Кузьміна І.В. ознайомила присутніх із характеристикою педагогічних працівників та карткою контролю в міжатестаційний період.

За результатами атестації усім педагогічним працівникам присвоєно/підтверджено кваліфікаційні категорії на які вони претендували.

Вітаємо наших колежанок із успішним проходження атестації та бажаємо подальшого професійного розвитку!

 

10 грудня в школі було проведено друге засідання психолого-педагогічного семінару «Розвиток психологічно компетентного вчителя».

На засіданні  ми розглянули важливі і цікаві теми:

Супровід роботи з особливими дітьми:

Особливості роботи з тривожними дітьми.

Особливості роботи з агресивними дітьми.

Особливості роботи з гіперактивними дітьми.

Особливості роботи з дітьми з ЗПР.

      Семінар завершився рефлексією за напрямами: що найбільше сподобалося; що найбільше вразило; що візьму з собою для практичної роботи.

Наприкінці семінару-практикуму педагоги отримали пам'ятки та рекомендації з даного питання.

 

АДАПТАЦІЯ УЧНІВ П'ЯТОГО КЛАСУ ДО НАВЧАННЯ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ

Упродовж усього життя нам (і дорослим, і дітям) доводиться адаптуватись до різних ситуацій. Переступаючи поріг школи, дитина також увесь час адаптується: до дітей, до вчителів, до уроків, до нового режиму дня. Одним зі складних адаптаційних періодів є навчання у 5-му класі

Адаптація дитини до навчання в середній школі відбувається не одразу. Це досить тривалий процес, пов’язаний зі значним навантаженням на всі системи організму.

Здається, тільки-но діти і батьки адаптувалися в початковій школі, як необхідно переходити до п’ятого класу, до середньої школи. На жаль, у цей період (10-11років) у дітей втрачається інтерес до навчання. Для учнів 5-го класу багато що стає новим і непізнаним: нові вчителі, нові предмети, форми навчання, а іноді і однокласники. Звичайно ж, є діти, які легко й вільно вливаються в шкільну систему вимог, а є діти, які відчувають потребу в допомозі вчителів, батьків, психолога. П’ятикласникам у школі цікаво: вони прагнуть бути активними, розумними, вони хочуть щоб їх побачив, оцінив новий учитель і помітив у них усе найкраще.  

П’ятикласники пристрасно бажають добре вчитися, щоб радувати оточуючих. Але, зіткнувшись з першими труднощами, часто розчаровуються.

Усі зазначені причини нерідко виступають не ізольовано, а спільно, поєднуючись у досить складні комбінації, і потребують зазвичай спільної активної роботи не тільки психолога й педагога, а й батьків, а головне – самого підлітка.

Забезпечення наступності є однією з основних умов успішної адаптації молодших школярів до навчання в основній школі та важливою передумовою успішного навчання у 5-му класі. 

 


В жовтні в нашій школі відповідно до річного плану навчального закладу було проведено перше засідання психолого-педагогічного семінару «Розвиток психологічно компетентного вчителя».

     Обговорили завжди актуальну тему: «Психологічна культура педагога».

    Також провели «Тренінгове заняття «Розвиток психологічної проникливості».

      Ми ознайомились зв схемою пізнання себе, виконали вправу «Сліпий, глухий, німий», поспостерігали, як ми вирішуємо конфлікти в тій чи іншій ситуації.

                      На завершення  ми провели вправу «Якості психологічно-проникливого педагога», яка виконувалась в групі, де педагоги обговорили і записали  на ватмані якості, які притаманні психологічно-проникливому педагогові, створивши карту важливих для професії рис характеру.

 

17 березня вчителем української мови Охотою Оленою Миколаївною було проведено навчальне заняття з впровадження проєкту Нового українського правопису в життя. Вчителі школи детально розглянули всі його положення та закріпили їх наочно, розробивши певні схеми. 

Новий український правопис: з проєкту в життя 

pravopis-z-proyektu-v-zhittya.pptx [6.37 Mb] (cкачувань: 18)