Розклад дзвінків

1-ий урок 8:15 - 9:00

2-ий урок 9:10 - 9:55

3-ий урок 10:15 - 11:00

4-ий урок 11:20 - 12:05

5-ий урок 12:15 - 13:00

6-ий урок 13:10 - 13:55

7-ий урок 14:05 - 14:50


Календар
«    Січень 2022    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 


17 січня 2022 року заступник директора з навчально-виховної роботи Карнафель Наталя Анатоліївна провела тренінг з теми «Проєктний менеджмент» для педагогів.

Метою тренінгу було навчити педагогів закладу створювати проєкти. Наталя Анатолівна познайомила присутніх зі структурою проєкту, навчила знаходити проблему, шляхом виокремлення причин та визначення наслідків. Розібрали етапи роботи над проєктом, ризики та стратегії їх подолання.

Попереду робота творчих груп над створенням проєктів, представлення та обоворення.

Проєктний менеджмент.pptx [700.65 Kb] (cкачувань: 0)  

    4 січня 2022 року заступником директора з навчально-виховної роботи Карнафель Наталею Анатоліївною, з метою наступності між початковими класами НУШ та майбутнім 5 класом НУШ, проведено тренінг з теми «Оцінювання навчальних досягнень учнів».

    Наталя Анатоліївна разом з Заставською Ганною Володимирівною, як тренери НУШ, ознайомили присутніх з умовами та інструментами оцінювання учнів, спираючись на Методичні рекомендації, затверджені Наказом МОН від 13 серпня 2021 року № 813.

    Змістовний виступ тренерів супроводжувався плідним та емоційним обговоренням усього колективу. Попереду нас чекають великі зміни і педагоги середньої школи до цього готові!

 

У процесі навчання у школі дитина проходить через ті чи інші кризові етапи, кожний із яких має свою специфіку, свої проблеми, що потребують особливої уваги педагогів, батьків та психологічної служби навчального закладу.

Одним із цих етапів є перехід учнів початкової школи у середню та з середньої у старшу. П’ятий клас – кінець дитинства, період, що безпосередньо передує підлітковому. У цей час діти відкриті і довірливо ставляться до дорослих, визнають їх авторитет, чекають від учителів, батьків та інших дорослих допомоги і підтримки. Це відкриває великі можливості для виховних впливів.

Але 5-й клас – це період адаптації до середньої ланки школи.

Адаптація - процес пристосування до нових умов чи вимог середовища, результатом якої має бути пристосування, що є показником життєвої компетентності індивіда.

         26 серпня в сесійній залі Запорізької обласної ради відбулося  розширене засідання серпневої конференції педагогічних працівників Запорізької області «Освіта Запорізької області 30: безбар’єрна освіта – перспективи майбутнього». 

         Під час засідання були вручені нагороди учасникам колективного стенду «Освіта Запорізького краю» ХІІ Міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті – 2020» та ХІІ Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти – 2021». Дипломом та золотою медаллю нагороджено Опорний заклад загальної середньої освіти Новозапорізька школа Долинської сільської ради Запорізького району Запорізької області за впровадження інноваційних підходів в освітній процес, висвітлених в досвіді роботи вчителя географії Карнафель Наталі Анатоліївни та вчителя зарубіжної літератури Заставської Ганни Володимирівни. Нагороди вручили директорці закладу Кузьміній Ірині Василівні та начальнику відділу освіти Долинської сільської ради Харченко Юлії Володимирівні.

До перемоги наших педагогів привела інноваційна, трудомістка робота з теми “Ефективні форми та методи інтеграції предметів природничого та гуманітарного циклів”. Ідея інтеграції теоретично обґрунтована в працях вітчизняних та зарубіжних науковців. Однак, в умовах реформування освіти в Україні ще не знайшла свого системно-практичного втілення. Вчителі знаходяться в творчому пошуці, адже зовсім скоро в середню школу прийдуть випускники НУШ. Як природньо застосовувати міжпредметні зв’язки, інтегрувати теми з різних предметів, доцільно проводити бінарні уроки, співпрацювати в команді вчитель-вчитель, знаходити “золоту середину” між предметним та інтегрованим навчанням - саме такі задачі Наталя Анатоліївна з Ганною Володимирівною ставили перед собою, заглиблюючись в дослідження.

Щиро вітаємо з перемогою, шановні колеги! Цей конкурс став ще однією сходинкою до вершини вашої професійної майстерності, відкрив нові грані вашого педагогічного досвіду.  Бажаємо завжди бути в пошуку нових задумів та креативних ідей! Творчих вам злетів і радості від перемог!


26 березня практичним психологом школи було проведено психолого-педагогічний семінар "Психологічне благополуччя педагогів - запорука високої продуктивності освітнього процесу". 

Під час роботи педагоги виконували різні вправи на психологічне, емоційне розвантаження для підвищення самооцінки та стресостійкості. Працювали з образами, які допомогали вчителям відкрити самих себе та потужні внутрішні ресурси. 

 

Тренінг «Організаційно-методичні  умови запровадження педагогіки партнерства
в Новій українській школі»

24.03.2021 року заступник директора з НВР, тренер НУШ Карнафель Наталя Анатоліївна провела тренінг «Організаційно-методичні  умови запровадження педагогіки партнерства
в Новій українській школі» для педагогів школи.


Наталя Анатоліївна розкрила зміст педагогіки партнерства як провідної основи педагогічної взаємодії в НУШ. Провела ряд активностей, які сприяли практичному розумінню теми.

Вчитель НУШ Шрамко Олена Василівна допомогла з`ясувати особливості реалізації педагогіки партнерства в освітньому процесі та під час співпраці із батьківською громадою та дітьми.

Практичний психолог Матвієнко Оксана Дмитрівна поділилась, як реалізувати педагогіку партнерства в сім’ї.

Активна та творча позиція вчителів сприяли тісній співпраці протягом усього тренінгу.

Кінцевою метою стало - оновлювати систему взаємодії та взаємостосунків педагогів, учнів, батьків у школі на засадах педагогіки партнерства.

Було дуже цікаво, активно, креативно та плідно! Чекаємо нових цікавих тренінгів!

 


23 березня 2021 року за домовленістю адміністрації школи відбувся тренінг: «Особливості роботи з дітьми з особливими освітніми потребами», який провела практикуючий логопед центру соціальної та реабілітаційної допомоги дітям з обмеженими можливостями «Прометей» Бобкіна Наталя Олександрівна.

На тренінг були запрошені педагоги з корекційної роботи, вчителі початкових класів та асистенти вчителів.

Наталя Олександрівна ознайомила з особливостями розвитку та навчання дітей з ООП. Вона розкрила сутність медичних діагнозів та надала рекомендації по кожній категорії дітей з ООП.

Педагоги мали можливість отримати відповіді на запитання, які їх цікавлять. 

Набули низку теоретичної інформації, а головне, практичних умінь та навичок.

Тренінг пройшов в дружній, робочий атмосфері. 3 години пролетіли непомітно.

Щиро вдячні Наталі Олександрівні за небайдужість та допомогу  в реалізації спільної мети! Сподіваємось на подальше співробітництво!

 

15 березня 2021 року відбулось засідання атестаційної комісії,  де вчителі Новозапорізької школи, а саме: вчитель математики Сарана Н.В., вчитель початкових класів Захарюта Н.С., вчитель хімії Прохода А.А., вчитель трудового навчання Савенкова В.О., вчитель-дефектолог Кібець А.А. та вихователі КЗДО «Мрія» : Тімофєєва Д.С., Вельченко І.О., Сіряченко С.І., Ревенко Н.О представили результати своєї педагогічної діяльності.

Голова атестаційної комісії Кузьміна І.В. ознайомила присутніх із характеристикою педагогічних працівників та карткою контролю в міжатестаційний період.

За результатами атестації усім педагогічним працівникам присвоєно/підтверджено кваліфікаційні категорії на які вони претендували.

Вітаємо наших колежанок із успішним проходження атестації та бажаємо подальшого професійного розвитку!

 

10 грудня в школі було проведено друге засідання психолого-педагогічного семінару «Розвиток психологічно компетентного вчителя».

На засіданні  ми розглянули важливі і цікаві теми:

Супровід роботи з особливими дітьми:

Особливості роботи з тривожними дітьми.

Особливості роботи з агресивними дітьми.

Особливості роботи з гіперактивними дітьми.

Особливості роботи з дітьми з ЗПР.

      Семінар завершився рефлексією за напрямами: що найбільше сподобалося; що найбільше вразило; що візьму з собою для практичної роботи.

Наприкінці семінару-практикуму педагоги отримали пам'ятки та рекомендації з даного питання.