Розклад дзвінків

1-ий урок 8:15 - 9:00

2-ий урок 9:10 - 9:55

3-ий урок 10:15 - 11:00

4-ий урок 11:20 - 12:05

5-ий урок 12:15 - 13:00

6-ий урок 13:10 - 13:55

7-ий урок 14:05 - 14:50


Календар
«    Лютий 2021    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728


10 грудня в школі було проведено друге засідання психолого-педагогічного семінару «Розвиток психологічно компетентного вчителя».

На засіданні  ми розглянули важливі і цікаві теми:

Супровід роботи з особливими дітьми:

Особливості роботи з тривожними дітьми.

Особливості роботи з агресивними дітьми.

Особливості роботи з гіперактивними дітьми.

Особливості роботи з дітьми з ЗПР.

      Семінар завершився рефлексією за напрямами: що найбільше сподобалося; що найбільше вразило; що візьму з собою для практичної роботи.

Наприкінці семінару-практикуму педагоги отримали пам'ятки та рекомендації з даного питання.

 

АДАПТАЦІЯ УЧНІВ П'ЯТОГО КЛАСУ ДО НАВЧАННЯ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ

Упродовж усього життя нам (і дорослим, і дітям) доводиться адаптуватись до різних ситуацій. Переступаючи поріг школи, дитина також увесь час адаптується: до дітей, до вчителів, до уроків, до нового режиму дня. Одним зі складних адаптаційних періодів є навчання у 5-му класі

Адаптація дитини до навчання в середній школі відбувається не одразу. Це досить тривалий процес, пов’язаний зі значним навантаженням на всі системи організму.

Здається, тільки-но діти і батьки адаптувалися в початковій школі, як необхідно переходити до п’ятого класу, до середньої школи. На жаль, у цей період (10-11років) у дітей втрачається інтерес до навчання. Для учнів 5-го класу багато що стає новим і непізнаним: нові вчителі, нові предмети, форми навчання, а іноді і однокласники. Звичайно ж, є діти, які легко й вільно вливаються в шкільну систему вимог, а є діти, які відчувають потребу в допомозі вчителів, батьків, психолога. П’ятикласникам у школі цікаво: вони прагнуть бути активними, розумними, вони хочуть щоб їх побачив, оцінив новий учитель і помітив у них усе найкраще.  

П’ятикласники пристрасно бажають добре вчитися, щоб радувати оточуючих. Але, зіткнувшись з першими труднощами, часто розчаровуються.

Усі зазначені причини нерідко виступають не ізольовано, а спільно, поєднуючись у досить складні комбінації, і потребують зазвичай спільної активної роботи не тільки психолога й педагога, а й батьків, а головне – самого підлітка.

Забезпечення наступності є однією з основних умов успішної адаптації молодших школярів до навчання в основній школі та важливою передумовою успішного навчання у 5-му класі. 

 


В жовтні в нашій школі відповідно до річного плану навчального закладу було проведено перше засідання психолого-педагогічного семінару «Розвиток психологічно компетентного вчителя».

     Обговорили завжди актуальну тему: «Психологічна культура педагога».

    Також провели «Тренінгове заняття «Розвиток психологічної проникливості».

      Ми ознайомились зв схемою пізнання себе, виконали вправу «Сліпий, глухий, німий», поспостерігали, як ми вирішуємо конфлікти в тій чи іншій ситуації.

                      На завершення  ми провели вправу «Якості психологічно-проникливого педагога», яка виконувалась в групі, де педагоги обговорили і записали  на ватмані якості, які притаманні психологічно-проникливому педагогові, створивши карту важливих для професії рис характеру.

 

17 березня вчителем української мови Охотою Оленою Миколаївною було проведено навчальне заняття з впровадження проєкту Нового українського правопису в життя. Вчителі школи детально розглянули всі його положення та закріпили їх наочно, розробивши певні схеми. 

Новий український правопис: з проєкту в життя 

pravopis-z-proyektu-v-zhittya.pptx [6.37 Mb] (cкачувань: 12)

 

У зв'язку з карантином та переведенням учнів на дистанційну форму навчання вчителями школи було проведено тренінг по роботі з сервісами дистанційного навчання: "Мій клас", "Klasstime", "Google Klassroom". Учителі опанували дані онлайн-сервіси, навчились трансформувати віртуальних простір в освітнє середовище. 

 Саме на платформі "Google Klassroom" будуть розміщені завдання для учнів.

Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета – створити школу, в якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й уміння застосовувати їх у повсякденному житті.

НУШ – це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. Водночас батькам теж подобається відвідувати цю школу, адже тут панують співпраця та взаєморозуміння.

03 лютого у  Новозапорізькій школі пройшов психолого-педагогічний семінар на тему: «Формування психологічної стійкості до стресогенних факторів в умовах педагогічної діяльності», який провела практичний психолог Матвієнко Оксана Дмитрівна.

     В теплій дружній атмосфері пройшло обговорення притчі «Зламаний човен»: чи варто боятися змін?».

     Педагоги ознайомились на практиці з циклом вправ «Ключі Алієва», які дають ефект розслаблення, чим викликають ефект узгодження розуму і тіла. Дані вправи приміняються для швидкого зняття стресу, болю, образи, напруги, допомагають швидше вирішувати задачі, затрачаючи при цьому менше енергії.

      Також було проведено проективну методику «Подорож до себе» - «Намалюй свій характер». 

 

Уперше вчителі нашої школи взяли участь у міжнародній виставці "Інноватика в сучасній освіті". Цьогоріч вона проходила вже в одинадцяте. Учасниками виставки стали Сасанчина Марина Василівна та Шрамко Олена Василівна, які були нагороджені дипломом за презентацію роботи з теми: "Розвиток виховної системи навчального закладу через метод проектів" в номінації "Розробка та впровадження інноваційних засобів навчання, проектів, програм і рішень у закладах освіти". 

Всі янголи, як і люди, різні, тому, щоб знайти до них підхід, треба дізнатись, хто саме оберігає вас. Для цього треба деякий час поспостерігати за …