Розклад дзвінків

1-ий урок 8:15 - 9:00

2-ий урок 9:10 - 9:55

3-ий урок 10:15 - 11:00

4-ий урок 11:20 - 12:05

5-ий урок 12:15 - 13:00

6-ий урок 13:10 - 13:55

7-ий урок 14:05 - 14:50


Календар
«    Травень 2021    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 


26 березня практичним психологом школи було проведено психолого-педагогічний семінар "Психологічне благополуччя педагогів - запорука високої продуктивності освітнього процесу". 

Під час роботи педагоги виконували різні вправи на психологічне, емоційне розвантаження для підвищення самооцінки та стресостійкості. Працювали з образами, які допомогали вчителям відкрити самих себе та потужні внутрішні ресурси. 

 

Тренінг «Організаційно-методичні  умови запровадження педагогіки партнерства
в Новій українській школі»

24.03.2021 року заступник директора з НВР, тренер НУШ Карнафель Наталя Анатоліївна провела тренінг «Організаційно-методичні  умови запровадження педагогіки партнерства
в Новій українській школі» для педагогів школи.


Наталя Анатоліївна розкрила зміст педагогіки партнерства як провідної основи педагогічної взаємодії в НУШ. Провела ряд активностей, які сприяли практичному розумінню теми.

Вчитель НУШ Шрамко Олена Василівна допомогла з`ясувати особливості реалізації педагогіки партнерства в освітньому процесі та під час співпраці із батьківською громадою та дітьми.

Практичний психолог Матвієнко Оксана Дмитрівна поділилась, як реалізувати педагогіку партнерства в сім’ї.

Активна та творча позиція вчителів сприяли тісній співпраці протягом усього тренінгу.

Кінцевою метою стало - оновлювати систему взаємодії та взаємостосунків педагогів, учнів, батьків у школі на засадах педагогіки партнерства.

Було дуже цікаво, активно, креативно та плідно! Чекаємо нових цікавих тренінгів!

 


23 березня 2021 року за домовленістю адміністрації школи відбувся тренінг: «Особливості роботи з дітьми з особливими освітніми потребами», який провела практикуючий логопед центру соціальної та реабілітаційної допомоги дітям з обмеженими можливостями «Прометей» Бобкіна Наталя Олександрівна.

На тренінг були запрошені педагоги з корекційної роботи, вчителі початкових класів та асистенти вчителів.

Наталя Олександрівна ознайомила з особливостями розвитку та навчання дітей з ООП. Вона розкрила сутність медичних діагнозів та надала рекомендації по кожній категорії дітей з ООП.

Педагоги мали можливість отримати відповіді на запитання, які їх цікавлять. 

Набули низку теоретичної інформації, а головне, практичних умінь та навичок.

Тренінг пройшов в дружній, робочий атмосфері. 3 години пролетіли непомітно.

Щиро вдячні Наталі Олександрівні за небайдужість та допомогу  в реалізації спільної мети! Сподіваємось на подальше співробітництво!

 

15 березня 2021 року відбулось засідання атестаційної комісії,  де вчителі Новозапорізької школи, а саме: вчитель математики Сарана Н.В., вчитель початкових класів Захарюта Н.С., вчитель хімії Прохода А.А., вчитель трудового навчання Савенкова В.О., вчитель-дефектолог Кібець А.А. та вихователі КЗДО «Мрія» : Тімофєєва Д.С., Вельченко І.О., Сіряченко С.І., Ревенко Н.О представили результати своєї педагогічної діяльності.

Голова атестаційної комісії Кузьміна І.В. ознайомила присутніх із характеристикою педагогічних працівників та карткою контролю в міжатестаційний період.

За результатами атестації усім педагогічним працівникам присвоєно/підтверджено кваліфікаційні категорії на які вони претендували.

Вітаємо наших колежанок із успішним проходження атестації та бажаємо подальшого професійного розвитку!

 

10 грудня в школі було проведено друге засідання психолого-педагогічного семінару «Розвиток психологічно компетентного вчителя».

На засіданні  ми розглянули важливі і цікаві теми:

Супровід роботи з особливими дітьми:

Особливості роботи з тривожними дітьми.

Особливості роботи з агресивними дітьми.

Особливості роботи з гіперактивними дітьми.

Особливості роботи з дітьми з ЗПР.

      Семінар завершився рефлексією за напрямами: що найбільше сподобалося; що найбільше вразило; що візьму з собою для практичної роботи.

Наприкінці семінару-практикуму педагоги отримали пам'ятки та рекомендації з даного питання.

 

АДАПТАЦІЯ УЧНІВ П'ЯТОГО КЛАСУ ДО НАВЧАННЯ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ

Упродовж усього життя нам (і дорослим, і дітям) доводиться адаптуватись до різних ситуацій. Переступаючи поріг школи, дитина також увесь час адаптується: до дітей, до вчителів, до уроків, до нового режиму дня. Одним зі складних адаптаційних періодів є навчання у 5-му класі

Адаптація дитини до навчання в середній школі відбувається не одразу. Це досить тривалий процес, пов’язаний зі значним навантаженням на всі системи організму.

Здається, тільки-но діти і батьки адаптувалися в початковій школі, як необхідно переходити до п’ятого класу, до середньої школи. На жаль, у цей період (10-11років) у дітей втрачається інтерес до навчання. Для учнів 5-го класу багато що стає новим і непізнаним: нові вчителі, нові предмети, форми навчання, а іноді і однокласники. Звичайно ж, є діти, які легко й вільно вливаються в шкільну систему вимог, а є діти, які відчувають потребу в допомозі вчителів, батьків, психолога. П’ятикласникам у школі цікаво: вони прагнуть бути активними, розумними, вони хочуть щоб їх побачив, оцінив новий учитель і помітив у них усе найкраще.  

П’ятикласники пристрасно бажають добре вчитися, щоб радувати оточуючих. Але, зіткнувшись з першими труднощами, часто розчаровуються.

Усі зазначені причини нерідко виступають не ізольовано, а спільно, поєднуючись у досить складні комбінації, і потребують зазвичай спільної активної роботи не тільки психолога й педагога, а й батьків, а головне – самого підлітка.

Забезпечення наступності є однією з основних умов успішної адаптації молодших школярів до навчання в основній школі та важливою передумовою успішного навчання у 5-му класі. 

 


В жовтні в нашій школі відповідно до річного плану навчального закладу було проведено перше засідання психолого-педагогічного семінару «Розвиток психологічно компетентного вчителя».

     Обговорили завжди актуальну тему: «Психологічна культура педагога».

    Також провели «Тренінгове заняття «Розвиток психологічної проникливості».

      Ми ознайомились зв схемою пізнання себе, виконали вправу «Сліпий, глухий, німий», поспостерігали, як ми вирішуємо конфлікти в тій чи іншій ситуації.

                      На завершення  ми провели вправу «Якості психологічно-проникливого педагога», яка виконувалась в групі, де педагоги обговорили і записали  на ватмані якості, які притаманні психологічно-проникливому педагогові, створивши карту важливих для професії рис характеру.

 

17 березня вчителем української мови Охотою Оленою Миколаївною було проведено навчальне заняття з впровадження проєкту Нового українського правопису в життя. Вчителі школи детально розглянули всі його положення та закріпили їх наочно, розробивши певні схеми. 

Новий український правопис: з проєкту в життя 

pravopis-z-proyektu-v-zhittya.pptx [6.37 Mb] (cкачувань: 16)

 

У зв'язку з карантином та переведенням учнів на дистанційну форму навчання вчителями школи було проведено тренінг по роботі з сервісами дистанційного навчання: "Мій клас", "Klasstime", "Google Klassroom". Учителі опанували дані онлайн-сервіси, навчились трансформувати віртуальних простір в освітнє середовище. 

 Саме на платформі "Google Klassroom" будуть розміщені завдання для учнів.