Календар
«    Квітень 2025    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 


«Формування конкурентноспроможної
особистості з високим рівнем життєвої
компетентності шляхом використання

інноваційних технологій»

«Збереження та зміцнення психологічного здоров'я педагога»

В термін з 04 по 07 березня 2025 р. проведено серію воркшопів «Збереження та зміцнення психологічного здоров'я педагога», які провела практичний психолог Матвієнко О.Д. Це серія практичних тренінгів для вчителів, спрямованих на збереження емоційного балансу, профілактику вигорання та розвиток навичок саморегуляції. Учасники дізналися про методи подолання стресу та емоційного виснаження, які практичні вправи для відновлення ресурсного стану можна застосовувати та спробували їх на собі, обговорили стратегії встановлення здорових меж у професії. За допомогою дієвих технік релаксації та усвідомленості створили власні скриньки бажань. На завершення заходу чарівні жінки, напередодні свята, обмінялись приємностями.

 

 

«Ефективність креативної освіти для розвитку ключових компетентностей учнів шляхом удосконалення освітнього процесу»

05 лютого 2025 р. відбулася творча зустріч «Ефективність креативної освіти для розвитку ключових компетентностей учнів шляхом удосконалення освітнього процесу», яку провела заступник директора з навчально-виховної роботи Карнафель Н.А. Під час заходу обговорили сучасні підходи до креативної освіти, поділилися досвідом (вчитель трудового навчання Савенкова В.О. проводила дослід), визначили основні напрями вдосконалення освітнього процесу через креативний підхід. Особливу увагу приділили ролі вчителя у розвитку ключових компетентностей. Завдяки різноплановому формату зустрічі (панельна дискусія, практичні воркшопи, мозковий штурм і командні завдання, обмін досвідом між учасниками) захід став важливим майданчиком для обговорення перспектив розвитку освіти та обміну інноваційними підходами. Учасники отримали нові інструменти та ідеї для впровадження креативного навчання.

 

"Соціально-емоційний розвиток підлітків в умовах сучасних викликів"

8 січня 2025 року заступник директора з навчально-виховної роботи провела активний захід для педагогічних працівників з теми: "Соціально-емоційний розвиток підлітків в умовах сучасних викликів".

У ході заходу проведено інтерактивну презентацію, обговорено основні компоненти соціально-емоційних умінь, виконано практичні вправи, спрямовані на розвиток комунікативних та емоційних навичок, організовано обмін досвідом між учителями, де було представлено успішні кейси підтримки підлітків в умовах сучасних викликів.
Учасники отримали корисні інструменти для роботи з учнями, що сприяють розвитку їхніх емоційних і соціальних компетенцій, а також підвищенню загальної ефективності освітнього процесу.

 

 

Майстерка «Інклюзивний простір НУШ»

Сьогодні проведено змістовну та захоплюючу майстерку.

Заступник директора Карнафель Н.А. та асистент вчителя Рогожина Ю.Е. познайомили присутніх із особливостями роботи в інклюзивних класах. Корисним було не лише детально розглянути нормативні документи, а і дізнатись про особливості дітей різних типів психофізичного розвитку, типи сприйняття інформації дітьми, як навчати дітей різних типів темпераментів. Отриману інформацію педагоги закріпили практичними активностями. Було безліч можливостей отримати позитивні емоції та побути в ролі учня. Педагоги, навіть, грами у дихальний футбол і змагались в груповій роботі. Практикували, також спільні форми викладання на уроці учителем та асистентом.

Вдосконалюємось завжди і бажаємо бути для наших учнів кращими!

 

11 червня 2024 року відбулося звітування виконуючої обов?язки директора Новозапорізької гімназії «СМАРТ» Шевченко Марини Петрівни за підсумками 2023/2024 навчального року.
Директор в нас не один, бо ми всі одна команда, тому по завершенню активні педагоги отримали подяки та грамоти.

 

 

В рамках атестації вчитель фізичної культури Грушко А.М провела майстерку на тему "Використання інноваційних технологій на уроках фізичної культури в НУШ".

Під час заходу вчителі ознайомилися з інноваційними формами роботи та опанували рухові завдання з нестандартним обладнанням, які адаптовані під дистанційне навчання. Також змогли себе відчути дітьми НУШ.

 

Щоб надавати допомогу всім учасникам освітнього процесу, педагогічним працівникам потрібно не втрачати власний ресурс. Тому в січні  було проведено два тренінги для вчителів.

- «Відновлення внутрішніх ресурсів та самодопомога під час війни», метою якого було ознайомлення з психологічними методами, які допомагають зміцнити власне психічне здоров’я і гармонізувати внутрішній стан, обговорити оптимальні стратегії поведінки для попередження виникнення стресових станів та управління стресом, проінформувати про методи профілактики тривожності, пошуку ресурсів та практик відновлення внутрішніх ресурсів, сприяти активізації особистісних ресурсних станів, навчити долати негативні переживання та використовувати власну енергію для продуктивної діяльності, розвивати вміння самозаспокоюватись.

 - «Психологічне здоров’я учасників освітнього процесу в період війни», під час якого отримали інформацію про наслідки травматичного стресу у дітей та підлітків, рекомендації щодо профілактики стресу у дітей та техніки для зняття емоційного напруження і техніки самодопомоги. Познайомилися із способами саморегуляції, попрактикувались в цьому вмінні, підвищили рівень обізнаності

з питань відновлення психічного здоров’я і підтримки комфортної психологічної атмосфери у колективі. Учасники тренінгу відпрацювали навички швидкого відволікання від  тривожного стану,, вчилися стабілізувати свою психіку та емоційний стан для успішного виконання професійної діяльності.

 

Під час будь-яких складнощів завжди варто підтримувати себе, рідних та близьких. Це життєво необхідно для того, щоб зберегти здоров’я – фізичне та психічне.

На жаль, повномасштабне вторгнення російської федерації в Україну є надзвичайно руйнівною ситуацією.Тому сьогодні підтримки і допомоги потребують усі учасники освітнього процесу. Важливо вміти формувати стресостійкість та життєстійкість.

Перша психологічна допомога – це сукупність заходів загальнолюдської підтримки та практичної допомоги ближнім, які відчувають емоційне напруження та страждання. Таку допомогу може надати не лише практичний психолог, а також вчитель, знайомий з правилами надання першої психологічної допомоги. Її надання не передбачає значної професійної підготовки, достатньо педагогічних знань, отриманих в межах загальноосвітнього психологічного інформування, і природної здатності проявляти співчуття, людяність.

В рамках атестаційного періоду асистенти вчителя Бикова Ю. В. та Фербей О.В. провели майстерку «Збереження психічного та фізичного здоров'я учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану». Це була своєрідна «психологічнахвилинка», під час якої присутні обговорили, яксправитися зі стресом та його наслідками, емоційно налаштуватися на плідну роботу; ознайомилися з різноманітними вправами та прийомами, щоб навчитися надавати підтримку собі та іншим.

Зараз кожен із нас – опора для іншого. Зараз ми всі – маяки та джерела зцілення для тих, хто поруч із нами.

 

 

Під час зимових канікул Гирлаку Тетяною Олегівною в рамках атестації була проведена майстерка з теми "Використання онлайн дошки Padlet в освітньому процесі". Під час заходу вчителі розглянули можливості даної онлайн платформи та способи впровадження на уроках під час дистанційного навчання.