Календар
«    Квітень 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 


Організація харчування

  1. Новозапорізькій школі харчування дітей організовано у відповідності до Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого спільним наказом Міністерства охорони здоров’я та Міністерства освіти і науки від 01.06.2005 року № 242/329 та відповідно до Програми Долинської сільської ради «Організація харчування учнів та вихованців  загальноосвітніх  навчальних   закладів на  2021- 2025 роки».
  2. З метою удосконалення стану харчування учнів були видані накази по школі: «Про порядок харчування учнів 1 – 4 класів та дітей пільгових категорій», «Про за твердження списку учнів на безкоштовне харчування», «Про відповідального за харчування учнів», «Про запобігання харчовим отруєнням дотримання норм санітарного та епідеміологічного благополуччя», «Про роботу комісії з бракеражу продуктів харчування та продовольчої сировини в 2021/2022 н. р.», «Про затвердження складу комісії громадського контролю за якістю харчування учнів на 2021/2022 н. р.», «Про організацію харчування дітей у закладі освіти». Також проведені наради при директорі, на яких розглядались питання про особливості організації харчування учнів в поточному навчальному році, про охоплення учнів гарячим харчуванням. Класні керівники надали роз’яснення батькам щодо харчування дітей, надали консультації сім’ям з дітьми пільгових категорій. З учнями проведені бесіди про доцільність та обов’язковість гарячого харчування.
  3. Складено графік харчування учнів школи із врахуванням вимог, зазначеними у Постанові Головного санітарного лікаря, а саме: дотримання фізичної дистанції, мінімальна кількість дітей за столом (4 чол.).
  4. Класні керівники початкових класів ведуть контроль за відвідуванням учнями школи, подають щоденно до їдальні відомість про присутніх, супроводжують дітей на обід. Класні керівники 5 – 11 класів слідкують за відвідуванням учнями їдальні та їх харчуванням.
  5. Складено графік чергування вчителів у їдальні, в обов’язки яких входить слідкувати за дотриманням норм безпеки дітей.
  6. Закупівля продуктів харчування здійснюється відповідно до умов укладених договорів. Постачання продуктів відбувається вчасно ПП «Кирпа» двічі на тиждень. На всі продукти харчування тільки вітчизняного виробництва є відповідні сертифікати. Продукти харчування зберігаються в умовах, що відповідають нормам: в холодильниках та спеціально відведеному приміщенні. Ведеться зведена відомість отримання обідів, накопичувальна відомість із врахуванням білків, жирів, вуглеводів та калорійність обідів. Своєчасно заповнюються бракеражні журнали сирої та готової продукції.
  7. Погоджено двотижневе меню, до якого включені свіжі фрукти, фруктові соки, кавовий напій на молоці, сир кисломолочний, сметана – 1 раз на тиждень. Проводиться С-вітамінізація – чай з лимоном 3 рази на тиждень. Використовується йодована сіль.
  8. На постійному контролі питний режим, який організовано з допомогою використання індивідуальних ємностей для рідини.
  9. Приміщення їдальні відповідає санітарним нормам. До початку навчального року проведено косметичний ремонт обідньої зали та харчоблоку.
  10. Харчоблок забезпечений необхідним інвентарем та посудом, дезінфікуючими засобами, паперовими рушниками, антисептичними засобами для рук.
  11. Працівники харчоблоку забезпечені засобами індивідуального захисту з розрахунку 1 маска на 3 години, щитками, одноразовими рукавичками, спецодягом. Працівники вчасно пройшли медогляд.
  12. Ведеться контроль за дотриманням працівниками харчоблоку вимог щодо використання та утилізації одноразових засобів індивідуального захисту, дотриманням гігієнічних норм.
  13. Оновлено обладнання харчоблоку: електросковорода перекидна, електром’ясорубка, електрокип’ятильник, тістоміс, роздаткова лінія, шафи холодильні, камери морозильні, стелажі пересувні, столи з мийками, посудомийна машина, овочерізка, картоплечистка.
  14. Облаштована кімната для обробки сирої сировини.
  15. На даний час проводиться робота щодо заміни витяжки.