Розклад дзвінків

1-ий урок 8:15 - 9:00

2-ий урок 9:10 - 9:55

3-ий урок 10:15 - 11:00

4-ий урок 11:20 - 12:05

5-ий урок 12:15 - 13:00

6-ий урок 13:10 - 13:55

7-ий урок 14:05 - 14:50


Календар
«    Лютий 2021    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728


Набір до 1-ого класу 2021/2022 н.р.

Деякі критерії готовності дитини до школи:

Оцінка розвитку пізнання

  • Чи володіє дитина основними поняттями: правий-лівий, великий-малий, тощо?
  • Чи здатна дитина розуміти найпростіші принципи класифікації, наприклад: речі, які можуть котитися, і які не можуть?
  • Чи може малюк утримати в пам'яті і виконати як мінімум три вказівки?
  • Чи може дитина назвати більшість букв алфавіту?

Оцінка базового досвіду дитини

  • Чи доводилося дитині супроводжувати вас в магазин, на пошту, в ощадкасу?
  • Чи був він в бібліотеці?
  • Чи була у вас можливість регулярно читати малюкові або розповідати історії?
  • Проявляє дитина інтерес до чого-небудь, чи є у неї хобі?

Оцінка мовного розвитку

  • Чи може дитина назвати і позначити основні оточуючі його предмети?
  • Чи Легко дитині відповідати на запитання дорослих?
  • Чи може дитина пояснити, для чого служать різні речі: пилосос, холодильник, стіл і т.п.?
  • Чи може дитина пояснити, де розташовані якісь предмети: на столі, на стільці, на підлозі, біля стіни і т.п.?
  • Чи може малюк розповісти історію, описати випадок стався з ним?
  • Чи чітко дитина вимовляє слова?
  • Правильна мова дитини з точки зору граматики?
  • Чи здатна дитина брати участь у загальній розмові, розіграти якусь ситуацію?

Оцінка рівня емоційного розвитку

  • Чи виглядає дитина веселою (вдома і серед товаришів)?
  • Сформувався у дитини образ себе як людину, яка багато чого може?
  • Чи Легко дитині "перемкнутися" при змінах у звичному розпорядку дня, перейти до виконання нового завдання?
  • Чи здатна дитина працювати самостійно, змагатися у виконанні завдань з іншими дітьми?

Оцінка вміння спілкуватися

  • Чи включається малюк в гру інших дітей, чи ділиться з ними?
  • Чи дотримується він черговість, коли цього вимагає ситуація?
  • Чи здатна дитина слухати інших, не перебиваючи?

Оцінка фізичного розвитку

  • Чи добре дитина чує?
  • Чи добре він бачить?
  • Чи здатний він посидіти спокійно протягом деякого часу?
  • Розвинена у неї координація моторних навичок, наприклад, чи може він грати в м'яч, стрибати, спускатися і підніматися по сходах?
  • Чи виглядає дитина бадьорою і захопленим?
  • Чи виглядає дитина здоровою, ситою і відпочив?

Зорове розрізнення

  • Чи може дитина ідентифікувати схожі і несхожі форми? Наприклад, знайти картинку, несхожу на інші?
  • Чи може дитина розрізняти букви і короткі слова, наприклад б-п, кот-рік?

Зорова пам'ять

  • Чи може дитина помітити відсутність картинки, якщо їй спочатку показати серію з трьох картинок, а потім одну прибрати?
  • Чи знає дитина власне ім'я і хоча б шість-вісім назв предметів, які зустрічаються йому в повсякденному житті?

Зорове сприйняття

  • Чи здатна дитина розкласти по порядку (у заданій послідовності) серію картинок?
  • Чи розуміє дитина, що читають зліва направо?

Рівень слухових здібностей

  • Чи В змозі дитина розрізняти слова, що починаються на різні звуки, наприклад ліс-вага?
  • Чи може дитина повторити за дорослим кілька слів або цифр?
  • Чи здатна дитина переказати історію, зберігши основну думку і послідовність дій?

Оцінка ставлення до книг

  • Виникає у дитини бажання подивитися книги самостійно?
  • Уважно і з задоволенням він слухає, коли ви читаєте йому вголос?
  • Задає дитина питання про слова що вони значать і т.п.?

Загальна і психологічна готовність

Чи може ваша дитина:

  • Пояснити за допомогою слів, а не показуючи пальцем, чого він хоче?
  • Зв'язно висловлюватися, наприклад, "покажи мені..."
  • Розуміти сенс того, про що йому читають?
  • Чітко вимовити своє ім'я?
  • Запам'ятати свою адресу та номер телефону?
  • Писати олівцем або крейдою на папері?
  • Користуватися фарбами, пластиліном, кольоровими олівцями, фломастерами?
  • Вирізати ножицями з тупими кінцями, причому рівно і не поранившись?
  • Слухати і слідувати вказівок?
  • Бути уважним, коли хто-то з ним розмовляє?
  • Зосередитися хоч на десять хвилин, щоб виконати отримане завдання?
  • Радіти, коли йому читають вголос або розповідають історії?
  • Позитивно оцінювати: я людина, яка може багато чого?
  • "Підлаштовуватися", коли дорослі змінюють тему розмови?
  • Проявляти інтерес до оточуючих його предметів?
  • Ладити з іншими дітьми?

Ваші взаємини з дитиною, ваша роль у підготовці його до навчання (тут важливо відповідати чесно хоча б перед собою)

  • Чи подобається вам ваш малюк?
  • Чи слухаєте ви те, що дитина говорить?
  • Чи дивитеся ви на малюка, коли він говорить з вами?
  • Чи намагаєтеся ви створити в дитини відчуття значущості того, про що він говорить?
  • Поправляєте ви мовлення малюка?
  • Чи дозволяєте ви дитині робити помилки?
  • Хваліть ви малюка, обіймаєте?
  • Смієтеся ви разом з ним?
  • Відводите ви щодня час для читання дитині і для бесід з ним?
  • Граєте з малюком в якісь ігри?
  • Чи заохочуєте ви інтереси та захоплення дитини?
  • Чи є у малюка хоча б одна-дві власні книги?
  • Чи є у дитини вдома місце, яке відведено тільки йому?
  • Чи намагаєтеся ви подати малюкові приклад, читаючи газети, журнали, книги, взагалі цікавлячись навколишніми подіями?
  • Чи обговорюєте ви з малюком і зі всією сім'єю щось цікаве з прочитаного або почутого вами?
  • Чи намагаєтеся ви сказати все за малюка, перш ніж він встигне відкрити рот, в магазині або у зубного лікаря?
  • Чи дивитеся ви телевізор разом з дитиною?
  • Чи ставите ви малюкові питання про сенс побаченого по телевізору?
  • Обмежуєте ви можливість дитини дивитися телевізор?
  • Чи намагаєтеся ви ходити з малюком на прогулянки?

Чи збираєтеся ви зводити дитину в зоопарк, в театр, в музей?

Що повинен знати першокласник:

  • чітко знати основні кольори і відтінки;
  • знати і називати геометричні форми: квадрат, прямокутник, круг, овал, трикутник, ромб, трапеція, паралелограм, шестикутник;
  • розрізняти де "ліво", а де "право";
  • робити завдання по заданому зразку;
  • рахувати від 1 до 20 і в зворотному порядку;
  • знати алфавіт і розрізняти голосні та приголосні букви;
  • розуміти, де на аркуші "центр", "правий верхній кут", "лівий верхній кут", "правий нижній кут" і "лівий нижній кут";
  • знати дні тижня, а так само "робітники" і "вихідні" дні, місяці і пори року;
  • чітко знати прізвища й імена всіх членів сім'ї, адресу місця проживання.

Якщо майбутній першокласник чогось не знає або виникли труднощі в якихось моментах, то це лише означає, що є чому приділити особливу увагу перед вступом у школу.

Невеликий тест для перевірки знань, який дозволить дізнатися, чи готовий дитина до школи:

  1. Назви своє прізвище, ім'я по батькові.
    2. Скільки тобі років? Скільки було рік тому? Скільки буде через рік?
    3. Яке прізвище, ім'я, по батькові у твоїх батьків?
    4. Де ти живеш: країна, місто, вулиця, номер будинку і квартири, поверх?
    5. Вдень обідаєш, а вранці?
    6. Порівняй метелика і літаків. Які у них відмінності і що у них спільне?
    7. Хокей, баскетбол, бокс, гімнастика - що це?
    8. Порівняй квадрат і прямокутник. Що у них спільного? Чим відрізняється від кола?
    9. Клен, каштан, ялина, сосна - що це і які у них відмінності?
    10. Назви диких і домашніх тварин. Чим вони відрізняються?
    11. У кінь - лоша, а хто у корови, собаки, курки?
    12. Які птахи взимку відлітають, а які ні? Як вони називаються?

За правильну відповідь нараховується один бал, за неправильну - нуль. Якщо дитина набрав п'ять і більше балів, то з упевненістю можна сказати, що він внутрішньо підготовлений до школи. Питань, з якими були труднощі, варто приділити більше уваги.

Ще один варіант вимог педагогів до знань та умінь майбутнього першокласника:

Що повинен вміти першокласник:

  • називати числа в прямому і зворотному порядку;
  • правильно користуватися кількісними і порядковими числівниками;
  • зрівнювати нерівне число предметів різними способами (додати і відняти);
  • висловлювати словами, який предмет більше - менше, довше - коротше, вище - нижче, ширше - вже;
  • розрізняти форму предметів, називати фігури: коло, трикутник, прямокутник, квадрат, овал;
  • ділити фігури на 2 і 4 рівні частини.

Ваш малюк повинен знати і вміти:

  • висловлювати словами місцезнаходження предметів відносно інших;
  • розрізняти і називати частини доби, їх послідовність;
  • знати дні тижня, порядок їх прямування;
  • знати і називати місяці року;
  • розуміти значення понять «вчора», «сьогодні», «завтра»;
  • називати пори року;
  • мати уявлення про сезонні зміни в природі;
  • визначати стан погоди: сонячно, похмуро, вітряно, дощитиме...
  • розрізняти і називати дерева з листям або плодами;
  • тримати олівець, кисть і користуватися ними;
  • користуватися глиною, пластиліном;
  • правильно тримати ножиці і користуватися ними;
  • ділити слова на склади;
  • складати слова із складів;
  • узгоджувати слова в роді, числі і відмінку;
  • переказувати знайомі казки і розповіді;
  • складати розповіді та казки з картинками.
  • Необхідно, що б ваша дитина - мав уявлення про свою сім'ю, професії своїх батьків; правильно вимовляє всі звуки рідної мови; міг назвати країну, в якій живе і її столицю; прапор Росії; назву рідного міста, села, адресу.

Прищеплюйте дитині елементарні правила поведінки ще до школи!

Діти повинні:

  • першими вітатися;
  • ввічливо прощатися;
  • дякувати за надану допомогу;
  • говорити тихо, не привертаючи до себе уваги, не заважати іншим;
  • ввічливо звертатися з проханням;
  • не перебивати мовця;
  • не втручатися в розмову старших;
  • дотримуватися порядок, чистоту.

Необхідно передати дитині початкові знання з поведінки на дорозі:

  • розрізняти проїжджу частину дороги, тротуар;
  • розуміти значення сигналів світлофора;
  • знати правила дорожнього руху;
  • ходити тільки по тротуарах і пішохідних доріжках, тримаючись правого боку;
  • не грати на проїжджій частині дороги.

Рівень готовності дитини до школи можна перевірити так:

Тест для батьків

  1. Хоче дитина йти до школи?
    2. Чи приваблює вашу дитину в школі те, що вона там багато про що довідається і буде йому цікаво вчитися?
    3. Чи може ваша дитина самостійно займатися якою-небудь справою, що вимагає зосередженості протягом 30 хвилин (наприклад, працювати з конструктором)?
    4. Ваша дитина в присутності незнайомих почувається вільно, незакомплексованно?
    5. Ваша дитина уміє складати за малюнком розповідь, не коротші п'яти речень?
    6. Чи може вона розповісти напам'ять кілька віршів?
    7. Вміє змінювати іменники за числами?
    8. Ваша дитина вміє читати по складах або, що краще, цілими словами?
    9. Чи вміє вона рахувати до десяти і у зворотньому порядку?
    10. Може вирішувати прості задачі на віднімання або додавання одиниці?
    11. Має тверду руку (упевнено тримає олівця тощо)?
    12. Любить малювати й розфарбовувати картинки?
    13. Чи може ваша дитина користуватися ножицями і клеєм (наприклад, робити аплікації)?
    14. Може зібрати розрізану фотографію з п'яти частин за одну хвилину?
    15. Знає назви диких та домашніх тварин?
    16. Може узагальнювати поняття (наприклад, назвати одним словом «овочі» - помідори, морква, цибуля)?
    17. Чи може ваша дитина працювати самостійно - малювати, збирати мозаїку тощо?
    18. Може розуміти й точно виконувати словесні інструкції?

Результат тестування залежить від кількості позитивних відповідей («Так») на питання тесту.

Якщо їх: 15-18 балів - дитина цілком готова до школи;
10-14 балів - дитина багато чого вже вміє, та слід звернути увагу на зміст тих питань, на які ви відповіли «Ні». Саме вони підкажуть вам, над чим необхідно попрацювати.
9 та менше балів - необхідно звернутися до спеціалістів, дитина потребує значної уваги й роботи з ним.

 


 

Документи, які потрібні для вступу дитини до 1 класу

  1. Копія свідоцтва про народження;
  2. Заява батьків;
  3. Копія ідентифікаційного коду дитини;
  4. Згода на збір і використання особистих даних;
  5. Медична картка з допуском до занять;
  6. Проба Руф’є
  7. Медична форма з профілактичними щепленнями;
  8. 5 файлів;
  9. 1 фотокартка 3?4.

 


 

Що потрібно першокласнику

  1. Пенал (на 2 відділення);
  2. Зошити в клітинку, косу лінію;
  3. Папка для зошитів;
  4. Блокнот з наліпками;
  5. Обгортки для зошитів, підручників, закладки (стрічка) для підручників;
  6. Ручки (сині, зелена, чорна), простий олівець, ґумка, лінійки (15см, 20 см);
  7. Кольорові олівці, фарби, пензлики, альбом для малювання, стаканчик - непроливайка, папка-сумка;
  8. Кольоровий папір, картон, клей ПВА з пензликом, ножиці, папка-сумка;
  9. Пластилін, дощечка для ліплення;
  10. Клейонка для уроків праці та малювання (розмір пів парти);
  11. Білий папір;
  12. Конструктор;
  13. Природний матеріал: висушені листочки (з різних дерев), жолуді, шишки, черепашки тощо;
  14. Спортивна форма, кеди, футболка (обрати колір), мішечок-рюкзачок;
  15. Гумовий килим для гімнастики, скакалка;
  16. Папка для робіт учня, папка для портфоліо файли.
  17. Все підписано!!!