Календар
«    Березень 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031


Нова українська школа

   Нова українська школа:

 

За програмою НУШ в школі організовано освітній процес у  1-х та 2 класах.

Класоводи:

1-А кл. -  Сасанчина Марина Василівна

1-Б кл. -  Захарюта Наталя Сергіївна

2кл.  – Шрамко Олена Василівна

Вчителі, які працюють в цих класах пройшли тренінги за наступними програмами:

  • "Онлайн курс для вчителів початкової школи" EdEra
  • "Нова українська початкова школа"
  • "Нова фізкультура в Новій українській школі"
  • "Мистецтво в освітньому просторі Нової української школи"
  • "Англійська мова в Новій українській школі"
  • "Формування інформаційно-цифрової компетентності молодшого школяра в Новій українській школі"
  • "індекс інклюзії в Новій українській школі"

 

3 вчителя закладу є тренерами Нової української школи:

Карнафель Н.А., заступник директора з НВР  - "Нова українська початкова школа: управлінський аспект"

Заставська Г.В., вчитель початкових класів - "Нова українська початкова школа"

Грушко А.М., вчитель фізичної культури - "Нова фізкультура в Новій українській школі"

 

        Організовано освітнє середовище. Зроблено капітальний ремонт класів. Придбано мультимедійний комплекс та меблі. Вчителі організували освітні осередки: ігровий, дослідницький, осередок творчості, навчання, навчальних матеріалів, осередок вчителя.

        Вчителі початкових класів уже відкрили для себе світ інших підходів до навчання дітей молодшого шкільного віку.  Вони чітко розуміють, у чому полягає реформа освіти, яка перебудовує школу з надання знань до школи компетентностей для життя у сучасному часі.

        Заклад загальної середньої освіти проводить роботу щодо  запровадження реформ Нової української школи.

       Питання упровадження реформ нового Державного стандарту та Нової української школи  розглядалося на педагогічних радах, нарадах при директорові, батьківських зборах, методичних об’єднаннях вчителів початкових класів.

       Учителі, які працюють в класах НУШ обрали Типові освітнімі програмами О.Я. Савченко.

       Основною новацією у практиці діяльності класів НУШ закладів загальної середньої освіти є структурування змісту початкової освіти на засадах інтегративного підходу у навчанні. Дидактичний зміст процесу інтеграції полягає у взаємозв’язку змісту, методів і форм роботи. Відповідно інтеграцію навчального матеріалу з різних навчальних предметів здійснюють навколо певного об’єкту чи явища довкілля або навколо розв’язання проблеми міжпредметного характеру, чи для створення творчого продукту тощо. Однією з оптимальних моделей інтеграції у початковій школі є інтеграція навколо соціокультурної теми/проблеми під час тематичних днів/тижнів. Створення єдиного для навчальних предметів тематичного простору дозволяє уникнути дублювання інформації у змісті різних навчальних дисциплін та, водночас, розглянути аналогічний матеріал одночасно з різних боків, за допомогою різних дидактичних засобів. Таким чином забезпечуються збалансованість у сприйманні інформації різних освітніх галузей, психологічно комфортна атмосфера навчальних занять.

        Особливу  увагу вчителі  приділили   організації сучасного освітнього середовища. У зв’язку з тим, що в шкільному житті зросла частка групової ігрової, проектної і дослідницької діяльності, урізноманітнені варіанти упорядкування освітнього простору.

         Перед школою поставлено завдання відшукати окремі приміщення з відкритим освітнім простором, що дозволить розширити поле діяльності за межі класу. Це - холи, коридори, зони загального використання з тематикою цікавою для дітей, що розвиває творче мислення, широкий світогляд та етику; відпочинково - ігрові  зони для активного відпочинку ( розмітка « класики»,   « лабіринт», доріжки для прогулянки, столи для настільного тенісу) та  пасивного відпочинку ( використання стін  для творчості  - рамки для малюнків, дошки для малювання).

        Плануючи дизайн освітнього простору першорядним є спрямування на розвиток дитини і мотивації її до навчання.

        Освітнє середовище є безпечним місцем, де діти відчувають себе захищеними та в безпеці, де відбувається більшість навчальних видів діяльності. Окрім цього, освітнє середовище відображає філософію концепції Нової української школи та освітньої програми. 

Усі діти навчаються у такому середовищі, що забезпечує їх потреби – базові потреби, потреби у навчанні, додаткові потреби (для дітей з особливими освітніми потребами). У такому освітньому середовищі є баланс між навчальними видами діяльності, ініційованими вчителем, та видами діяльності, ініційованими самими дітьми. Таке середовище забезпечує можливості дітям робити власний вибір, можливості для розвитку нових та удосконалення наявних практичних навичок, отримання нових знань, розвитку свого позитивного ставлення до інших.

        Особливу увагу вчителі приділяють збереженню та зміцненню фізичного здоров’я учнів, їх моральному та громадянському вихованню. Вчителі організовують активну співпрацю з батькам, з медичними працівниками закладу загальної середньої освіти, шкільним психологом, учителями-предметниками, вихователями групи продовженого дня.