Розклад дзвінків

1-ий урок 8:15 - 9:00

2-ий урок 9:10 - 9:55

3-ий урок 10:15 - 11:00

4-ий урок 11:20 - 12:05

5-ий урок 12:15 - 13:00

6-ий урок 13:10 - 13:55

7-ий урок 14:05 - 14:50


Календар
«    Листопад 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 


Науково-популярний нетворкінг «Скетчноутінг: намалюй ідею!»

За статистикою 8 з 10 учнів України є жертвами боулінгу. Саме тому ця тема є актуальною і ми взялися її висвітлити.

Візуалізувавши цю проблему, ми розглянули поняття булінгу, його форми, методи протидії, емоційний бік жертви.

Обрали форму витягнутої перед собою долоні, оскільки цей жест тлумачиться як «стоп!». Так виражаємо власну позицію щодо цькування.

Основна частина долоні- хмара тегів з ключовими словами, які відображають зміст боулінгу: тиск, цькування, жертва, психологічний та фізичний, сльози, емоції, біль, домінувати, колектив, насилля. Ці теги утворюють знак перекресленого кола, як символ заборони та зупинки булінгу.

 

Мізинець-смайли, які несуть інформацію про емоції жертви та домінанта і власне схему цькування( декілька агресорів, постійні жертви, тимчасові жертви та свідки цього процесу)

Безіменний палець- форми  шкільного цькування. Це може бути кібербулінг, фізичне насильство, психологічний тиск та ігнорування.

Середній палець- форми протидії: проведення спільних групових та колективних заходів, проведення роботи з батьками та родиною агресора, залучення вчителів та соціальних служб для вирішення проблем, у випадку фізичного впливу- виклик поліції, у сильного психологічного тиску- робота з психологом та психіатром.

На вказівному пальці ми розмістили смайли, які показують зміну емоційного стану жертви у разі позитивного вирішення конфлікту.

Значну роль у вирішенні соціальних проблем та приверненні до них уваги відіграють медійні особистості, оскільки до них прикута суспільна увага. Тому на великому пальці розмістили цитату співака Алексєєва, щодо шкільного цькування: «Якщо жарт болить, то це не смішно». Таким чином намагалися не лише розкрити зміст проблеми, але і висвітлити ставлення до неї та прикувати більше уваги не тільки зі сторони дорослих, але і зі сторони підлітків та молодшого населення.

Автори: учениця 11 класу Опорного закладу загальної середньої освіти Новозапорізька школа Долинської сільської ради Запорізького району Запорізької області Кирпа Софія , учениця 11 класу Опорного закладу загальної середньої освіти Новозапорізька школа Долинської сільської ради Запорізького району Запорізької області Масюкова Карина, учениця 11 класу Опорного закладу загальної середньої освіти Новозапорізька школа Долинської сільської ради Запорізького району Запорізької області Мордовська Олена.

Керівник: асистент вчителя Опорного закладу загальної середньої освіти Новозапорізька школа Долинської сільської ради Запорізького району Запорізької області Кузнецова Аліна Ігорівна.

 

Проєктна лінійка:

Цінності- усвідомлення людини як найвищої цінності,  модель позитивного ставлення до оточуючих людей, моральні риси людини: толерантність, взаєморозуміння, емпатія, взаємодопомога; психологічний та емоційний стан людини як складова здоров’я .

Місія: донести ідею толерантності  та емпатії до оточуючих людей.

Мета: сформувати уявлення про булінг та форми його прояву, забезпечити популяризацію шляхів протидії боулінгу, сприяти вихованню моральних якостей особистості.

Інструменти:

-          Застосували модель графічного ілюстрування: долоня, використовуючи піктограми, візуальні символи та хмару тегів як спосіб словесно-візуальної комунікації, які мають смислове навантаження та доносять головну думку проєкту. В основі долоні записана тема проєкту, що символізує корінь, з якої виростає проблема булінгу.

-          Для розробки проєкту використали онлайн сервіси по візуалізації tagxedo, easel.ly та можливості текстового процессора Microsoft Word.