Розклад дзвінків

1-ий урок 8:15 - 9:00

2-ий урок 9:10 - 9:55

3-ий урок 10:15 - 11:00

4-ий урок 11:20 - 12:05

5-ий урок 12:15 - 13:00

6-ий урок 13:10 - 13:55

7-ий урок 14:05 - 14:50


Календар
«    Грудень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 


«Формування в учнів мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку в умовах гуманізації навчально-виховного процесу»

Не викликає сумніву одне: якщо ми чогось потребуємо, то це добрих вчителів. Де бракує їх, там уся інша шкільна суєта в країні – п’яте колесо у возі, окозамилювання, щоб людина не бачила чого їй бракує. Отже, хто хоче, щоб школи по-справжньому сприяли належному вихованню народу, той повинен насамперед допомогти в найнеобхіднішому, а саме: Щоб скрізь у країні були люди, які здатні і прагнуть виховувати молодь і керувати нею з розумінням і любов’ю так, щоб вона могла осягти мудрість життя, набратися сил і засвоїти порядок, властивий її стану і положенню».

Й.Г. Песталоцці

Методична робота
prezentacya-shkola.pptx [11.89 Mb]

З метою свого професійного рівня, через оволодіння новими знаннями, навичками, для педагогів школи 30.10. – 31.10. був проведений тренінг «Професійна мобільність педагога – освіта протягом життя» викладачами КЗ «ЗОІППО»ЗОР, Аллою Феліксівною Курінною та Евеліною Анатоліївною Лук’янчук.

Професійна мобільність педагога – освіта протягом життя

Вчителі отримали купу вражень та підвищили свій професійний рівень. Дякуємо за співпрацю колективу Розумівської школи.
Система психофізичних вправ "Дев'ять сил"

Керівник гуртка СПАС, Грушко Анна Миколаївна, провела заняття для педагогічного колективу школи в період карантину, з метою підвищення опорних сил організму.
Заняття "Дев'ять сил"
23 січня колектив школи провів педчитання
«Педагогічне новаторство: ретроспектива і сучасність»
.

Мета – обмін учителями інформацією про пошук нових, більш ефективних моделей навчально-виховного процесу та вивчення досвіду педагогічного новаторства зарубіжних країн.
Розпочалося дане педагогічне читання доповіддю директора школи Кузьміної І.В., яка зазначила, що педагогічне новаторство - це вид педагогічної діяльності, пов'язаний з пошуком нових шляхів вирішення навчально -виховних завдань. Розповіла про комплексні дослідження, присвячені історії становлення та розвитку педагогічного новаторства в Україні від найдавніших часів до сьогодення, а також наголосила на тому, що в залежності від ступеня новизни, передовий педагогічний досвід поділяють на:
Педагогічні читання
- зразковий: вчитель творчо використовує здобутки інших педагогів;
- новаторський: вчитель або раціоналізує окремі прийоми, методи і форми роботи або створює нові навчально-виховні системи, організовує експериментальну роботу.
Виступила заступник директора Карнафель Н.А. з питанням для дискусії «Хто потрібен сучасному учневі: вчитель чи ментор?» та пристосуватися до нового типу учнів, сучасного світу і зміни своєї ролі так, щоб не почуватися знеціненими.
http://osvitanova.com.ua/posts/1038-khto-potriben-suchasnomu-uchnevi-vchytel-chy-mentor
Виступила вчитель початкових класів Заставська Г.В. з дуже цікавою пропозицією взяти участь у фінському проекті «Змінитися за 7 днів». Після обговорення проекту вчителі вирішили подати заявку на участь у проекті.
Педагогічні читання

http://osvitanova.com.ua/posts/1048-finski-eksperty-z-osvity-mozhut-provesty-tyzhden-v-ukrainskii-shkoli-iak-podatysia-na-konkurs
Засідання
міжшкільного методичного об’єднання
вчителів початкових класів
Долинської сільської ради
Запорізького району Запорізької області
31.10.2017р.

План засідання:

1. Новий закон України «Про освіту».
2. Майстер-клас «Робота з дитячою книжкою». Використання комплектів «Читаю сам» 1, 2 кл.
3. Аналіз результатів шкільного етапу олімпіад з математики та природознавства.

Майстер-клас "Робота з дитячою книжкою"