Розклад дзвінків

1-ий урок 8:15 - 9:00

2-ий урок 9:10 - 9:55

3-ий урок 10:15 - 11:00

4-ий урок 11:20 - 12:05

5-ий урок 12:15 - 13:00

6-ий урок 13:10 - 13:55

7-ий урок 14:05 - 14:50


Календар
«    Лютий 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
 


ШМК вчителів початкових класів

Науково – методична проблема школи:
Формування в учнів мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку в умовах гуманізації навчально – виховного процесу.


Науково – методична проблема ШМК:

Гуманізація навчально – виховного процесу в початкових класах через впровадження елементів особистісно орієнтованого навчання та застосування інтерактивних технологій.


Організований початок 2015-2016 н.р.
Структура 2015-2016н.р.
struktura-2015-2016-n.r.pptx [70.72 Kb]
pro-strukturu-2015-16n.r.docx [23.16 Kb]

Про тематику першого уроку 2015-16 н.р.
pro-tematiku-pershogo-uroku-2015-16-n.r.pdf [937.33 Kb]
ce-nashe-ce-tvoye.-sl.rar [1.41 Mb]

Концепція Національно - патріотичного виховання
koncnepcya-patrotichnogo-vihovannya.zip [3.41 Mb]
koncepcya-naconalno-patrotichnogo-vihovannya.ppt [575.71 Kb]

Інструкція щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів
vedennya-zhurnalu-8.04.15.docx [29.22 Kb]
nstrukcya-vedennya-zhurnalv-1-4-klasv.pptx [556.41 Kb]

Основними напрямами роботи в 2015 – 2016 навчальному році єі:
zavdannya-shmk.doc [26.5 Kb]

- Здійснення заходів, спрямованих до переходу на новий зміст, структуру навчання в початковій школі;

- Продовження роботи щодо удосконалення навчально – виховного процесу:
оволодіння інноваційними технологіями, навичками самоаналізу, доцільними формами, методами та прийомами навчання учнів початкової школи;


- Впровадження елементів особистісно орієнтованого навчання та інтерактивних технологій навчання;


- Виявлення здібних та обдарованих учнів, організація роботи з ними, ведення банку даних таких учнів;


- Забезпечення формування вимог до сформованості обчислювальних навичок, навичок само - і взаємоаналізу, до грамотного письма та культури мовлення;

- Індивідуальна робота зі слабковстигаючими учнями;

- Робота над каліграфією;

- Робота над розвитком зв'язного мовлення.



Аналіз ШМК 2014 - 2015
analz-shmk-2014-2015.doc [311 Kb]

Відкриті уроки
vdkrit-uroki.docx [16.37 Kb]
blank-dlya-analzu-vdkritih-urokv.doc [31.5 Kb]

Впровадження передового педагогічного досвіду
vprovadzhennya-peredovogo-pedagogchnogo-dosvdu.doc [35.5 Kb]

Організація самоосвітньої роботи
organzacya-samoosvtnoyi-roboti.doc [37.5 Kb]

Позакласна робота
pozaklasna-robota.doc [56.5 Kb]

Якісний склад ШМК
yaksniy-sklad-shmk.doc [80.12 Kb]

План роботи ШМК
вчителів початкових класів
на 2015-2016 навчальний рік

plan-roboti-shmk-2015-2016-n.r.doc [61 Kb]

I засідання – вересень

Аналіз роботи ШМК за минулий рік та обговорення плану роботи на поточний 2015-2016 н.р.

Організація навчально-виховного процесу в початкових класах у 2015-2016 н.р.

Вивчення та аналіз нормативних документів та інструктивно – методичних матеріалів з організації навчально – виховного процесу у 2015-2016 н.р.

Аналіз навчальних програм, підручників на 2015 – 2016 н. р.

Вимоги до ведення шкільної документації та здійснення контролю успішності учнів. Опрацювання критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів.

Педагогічні особливості навчання учнів 4 класів. Вимоги до календарних та поурочних планів.

Організація самоосвіти вчителів, затвердження науково – методичних проблем.

Розподіл доручень між членами ШМК.

Домашнє завдання: опрацювати інструктивно – методичні листи, програми, підручники, зошити та посібники для початкової школи; аналізувати вимоги нового Державного стандарту, завдань нових навчальних програм; зробити огляд періодичних видань; розробити зразки завдань для проведення предметних олімпіад; забезпечити умови для адаптації першокласників до шкільного життя.
-zasdannya.rar [284.41 Kb]

IІ засідання – жовтень

Методичні рекомендації та поради щодо організації роботи з обдарованими дітьми.

Підготовка до участі у конкурсі знавців української мови ім. П. Яцика , у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру» та інших.
Тест : "Не проґав вундеркінда" .

Проведення олімпіад серед учнів початкових класів:
• класний тур;
• шкільний тур.

Адаптація першокласників.

Використання елементів історії на уроках математики з метою розвитку математичних здібностей. Як поєднати на уроці математики корисне і цікаве:
• вправи для розумової розминки;
• задачі з логічним навантаженням;
• задачі з казковим сюжетом.

Основні форми і методи роботи з дітьми під час вивчення математики. Нестандартні завдання – основа розвитку математичних здібностей.

Відвідування та обговорення уроків математики (2 – 4 класи). Мета відвідування: «Робота з учнями, які мають підвищену мотивацію до навчально-пізна-вальної діяльності».

Домашнє завдання: опрацювати методичну літературу з питання «Нестандартні завдання – основа розвитку математичних здібностей»; працювати над пошуками розвитку творчих здібностей, умінь учнів у процесі навчання.
-zasdannya.rar [13.13 Kb]

IІІ засідання – грудень

Види навчально – творчої діяльності молодших школярів на уроках читання.

Аналіз художнього твору, як процесуальна основа творчості. Формування у учнів усвідомленого розуміння прочитаного.

Аналіз проведення шкільних олімпіад та тестування учнів.

Підсумки контрольних робіт в 1 – 4 класах та результати перевірки техніки читання за І семестр.

Відвідування та обговорення уроків читання (1 – 4 класи). Мета відвідування: «Активізація навчально – пізнавальної активності учнів шляхом використання інтерактивних технологій на уроках читання в початкових класах».

Домашнє завдання: створити збірку «Види робіт на уроках літературного читання».
-zasdannya.rar [294.77 Kb]
v-zasdannya.rar [6.98 Mb]

IV засідання – березень

Диференціація на сучасному уроці української мови.

Інтерактивні технології – технології співпраці. Інтерактивні методи навчання на уроках української мови в початкових класах.

Вправи для розвитку мовленнєвих здібностей та уваги школярів.

Відвідування та обговорення уроків української мови (2 - 4 клас). Мета: «Удосконалення мовленнєвого розвитку молодших школярів на уроках української мови ».

Домашнє завдання: підготувати диференційовані завдання, вправи для розвитку мовленнєвих здібностей та уваги школярів на уроках української мови.

V засідання – травень

Здоров’я дитини – багатство України. Шляхи забезпечення здоров’я дітей. Проведення навчальних екскурсій. Літнє оздоровлення школярів.

Аналіз роботи ШМК за 2015-2016 навчальний рік.

Аналіз рівня навчальних досягнень учнів за підсумками контрольних робіт, ДПА, річного оцінювання.

Звіти про впровадження передового педагогічного досвіду.

Діагностичне анкетування щодо організації методичної роботи на наступний навчальний рік.

Завдання роботи ШМК в 2014 – 2015 навчальному році:

Здійснення заходів, спрямованих до переходу на новий зміст, структуру навчання в початковій школі;

Продовження роботи щодо удосконалення навчально – виховного процесу: оволодіння навичками самоаналізу, інноваційними технологіями, найдосконалішими формами, методами та прийомами навчання учнів початкової школи;

Впровадження елементів інтерактивних технологій навчання;


Впровадження елементів особистісно орієнтованого навчання в початковій школі;


Робота з геометричним матеріалом;

Виявлення здібних та обдарованих учнів, організація роботи з ними;

Забезпечення формування вимог до сформованості обчислювальних навичок, навичок само – і взаємоаналізу, до грамотного письма та культури мовлення;

Робота над каліграфією;

Робота над розвитком зв'язного мовлення.



План роботи ШМК
вчителів початкових класів
на 2014-2015 навчальний рік


I засідання – вересень


Аналіз роботи ШМК за минулий рік та обговорення плану роботи на поточний 2014-2015 н.р.

Організація навчально-виховного процесу в початкових класах у 2014-2015 н.р.

Вербальне оцінювання в 1 – 2 класах.

Вивчення Державного стандарту початкової освіти.

Опрацювання критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів.

Педагогічні особливості навчання учнів 3 класів. Вимоги до календарних та поурочних планів.

Розподіл доручень між членами ШМК.

Домашнє завдання: опрацювати інструктивно – методичні листи, програми, підручники, зошити та посібники для початкової школи; підготувати повідомлення з питання: «Методика формування читання в початковій школі. Читання як навчальний предмет».
i_zasidannya.rar [87.11 Kb]

Позапланове засідання ii_zasidannya.rar [13.85 Kb]

II засідання - жовтень


Методика формування читання в початковій школі. Читання як навчальний предмет.

Особливості проведення уроків «Літературного читання»

Адаптація першокласників.

Відвідування та обговорення уроків читання (2 – 4 класи). Мета відвідування: «Формування навичок свідомого читання».

Домашнє завдання: опрацювати методику проведення уроків літературного читання
iii_zasidannya.rar [18.92 Kb]

Позапланове засідання iv_zasidannya.rar [791.13 Kb]

III засідання - грудень


Активізація навчально – пізнавальної активності учнів шляхом використання інтерактивних технологій на уроках в початкових класах.

Дидактична гра як метод навчання в початкових класах.

Усні обчислення на уроках математики в початковій школі. Аналіз результатів за І семестр.

Підсумки контрольних робіт з української мови та математики в 1-4 класах та перевірки техніки читання за І семестр.

Відвідування та обговорення уроків математики (1 – 4 класи). Мета відвідування: «Активізація навчально – пізнавальної активності учнів шляхом використання інтерактивних технологій на уроках математики в початкових класах.

Домашнє завдання: розробити завдання для усних обчислень на уроках математики.
v_zasidannya.rar [150.69 Kb]


IV засідання - березень


Формування мотивації навчальної діяльності на уроках.

Словникова робота на уроках української мови в початкових класах.

Розвиток зв`язного мовлення учнів початкових класів на уроках української мови.

Відвідування та обговорення уроків української мови (2 - 4 клас). Мета: «Формування мотивації на уроках української мови в початковій школі».

Домашнє завдання: підготувати звіти про впровадження передового педагогічного досвіду, інформацію на тему «Професійна майстерність учителя – вирішальний чинник ефективності навчально – виховного процесу на уроці».

V засідання - травень


Професійна майстерність учителя – вирішальний чинник ефективності навчально – виховного процесу на уроці.

Аналіз роботи ШМК за 2014-2015 навчальний рік.

Аналіз рівня навчальних досягнень учнів за підсумками контрольних робіт, ДПА, річного оцінювання.

Звіти про впровадження передового педагогічного досвіду.

Діагностичне анкетування щодо організації методичної роботи на наступний навчальний рік.


Коментарі:
Додавання коментаря