Календар
«    Квітень 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 


Школа Молодого Вчителя

Школа молодого вчителя

Школа Молодого Вчителя

Керівник: Шрамко О. В.

shkola-molodogo-vchitelya-shramko-ov.docx [29.32 Kb] (cкачувань: 0)
zanyattya-1-2-3-4.docx [26.58 Kb] (cкачувань: 0)

Школа Молодого Вчителя

Мета «Школи молодого вчителя»:
сприяння підвищенню фахового рівня, розвитку творчого потенціалу вчителя, удосконаленню майстерності, озброєнню новітніми знаннями, методикою та технологією навчання.

Завдання:

• поглиблення знань з теорії та методики навчання і виховання;
• сприяння оволодінню молодими вчителями основних нормативних документів;
• вивчення і використання у практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки та передового педагогічного досвіду;
• розвиток ініціативи і творчості, новаторських пошуків вчителів.
Основні напрямки роботи «Школи молодого вчителя»:
• розширити сферу знань учителів із психолого-педагогічних основ уроку;
• ознайомити їх з елементами педагогічної техніки, опанування якої дасть змогу усвідомленню здійснювати відбір необхідних і найбільш доцільних прийомів роботи учнів на уроках;
• створити для вчителів таке методичне середовище, в якому їм би хотілося творити.
Очікувані результати:
• становлення в шкільному колективі вчителя-початківця як особистості і фахівця;
• зацікавленість педагога в постійному вдосконаленні професійної компетентності на основі моніторингу своєї діяльності.


Список молодих спеціалістів:

spisok-molodih-specalstv.docx [12.4 Kb] (cкачувань: 0)

Ковальова Альона Анатоліївна
portfolo-kovalova-a.a.zip [17.65 Mb] (cкачувань: 0)

Пономаренко Наталя Валеріївна
portfolo-ponomarenko-n.v.ppt [33.66 Mb] (cкачувань: 0)

Татаров Віталій Володимирович
portfolipo-tatarov-v.v.ppt [2.36 Mb] (cкачувань: 0)

Савенкова Валерія Олександрівна
portfolo-savenkova-v.o.pptx [1.83 Mb] (cкачувань: 0)


Школа Молодого Вчителя


Декада Молодого Вчителя

План декади
plan-dekadi-molodogo-vchitelya.doc [43.5 Kb] (cкачувань: 0)

Заняття Школи Молодого вчителя
zanyattya-6.docx [60.11 Kb] (cкачувань: 0)
Школа Молодого Вчителя


Фото
foto-shmv.rar [7.93 Mb] (cкачувань: 0)

"Поради молодому вчителю"

poradi-molodomu-vchitelyu.docx [502.14 Kb] (cкачувань: 0)

Поради досвідчених колег молодому вчителю

1. Перед уроком перевірте, чи все потрібне на місці, чи немає непотрібних предметів біля дошки, чи чисто у класі.

2. Раціонально використовуйте кожну хвилину уроку.

3. Не використовуйте багато часу для перевірки домашнього завдання. Використовуйте різні форми перевірки. Вводьте систему взаємоперевірки.

4. Поясніть учням мету, завдання уроку.

5. Коли пояснюєте новий матеріал, намагайтеся вичленити проблеми, пропонуйте учням вирішувати їх самостійно.

6. Не спішіть виправляти помилку учня, краще, якщо її виправлять однокласники.

7. Намагайтеся організувати самостійну роботу учнів на уроці.

8. На уроці кожен учень має бути на виду, до кожного шукайте індивідуальний підхід.

9. При використанні технічних засобів навчання, комп’ютерної техніки, наочності не марнуйте час, намагайтеся використовувати засоби навчання ефективно.

10. При організації самостійної роботи, гри, усних відповідей не квапте учнів.

11. Використовуйте всі наявні можливості для реалізації принципів інноваційних технологій.

12. Звертайте увагу на виховні аспекти уроку.

13. Домашнє завдання потрібно давати з поясненням, до дзвоника. Не затримуйте учнів після дзвоника. Проводьте фізхвилинку.

14. Пам’ятайте: кожний урок не повинен бути схожий на попередній.


Рекомендації з підготовки молодого вчителя до уроку


1. Вчитайся у розділ програми, який потрібно вивчити на даному уроці, а в деяких випадках – і в пояснювальну записку до програми.

2. Вивчи матеріал цього розділу, питання, теми.

3. Сформуй задум уроку, дай відповідь на питання, щоб ти хотів досягнути у результаті його проведення, сформулюй мету уроку.

4. Уяви колектив даного класу, уявно намалюй конкретних учнів. Уяви психологію цих учнів, використовуючи мистецтво педагогічного перевтілення, намагайся накреслити їхні дії на шляху до досягнення мети.

5. Вибери з усього арсеналу методичних прийомів найоптимальніші для даного матеріалу і для даних учнів.

6. Зістав вибрані прийоми зі своїми можливостями, змоделюй свої дії на даному уроці.

7. Продумай структуру уроку і зафіксуй все знайдене у плані – конспекті.

8. Підготуй наочні посібники, не забудь підготувати і перевірити справність ТЗН.

9. Повтори вузлові елементи плану, продумай непередбачені обставини.

10. Спитай себе : « Ти готовий до уроку ? ».